Carro/Häxan -

Etage och Bolanche!!

Var ju ut i helgen, slänger in lite bilder från vimmelbilderna från etage och bolle.. Som min kära kompis daniel stog för..
Först på fredagen vart det förfest hos elin, sen drog vi till etage..
Aja bilderna gick fasen inte att kopiera.. skyddat fanskap!

Ni hittar iafall skiten på www.dt.se/noje  tror jag, sen äre bara att klicka sig till etage sadisfaction och bolanche (helgens datum)
Fotograf är daniel olsson. :D

I lördags var det husfest i blge, jag och mikkis var då där med daniel och c/o. Kul som fasen.. mikkis hittade en vän, therese.. haha.
behöver jag näma att människan var en kille.. :P

Gårdagen spenderades på ikea med tina,emelie och jimmy. kult!!
Handlade ingenting men en ny säng blir det snart, eftersom exet PISSADE ner min ena säng när han var full i höstas!! ja. det gjorde han!!!

Idag blir det bullbak,muffinsbak och äppelpaj! :D sen jäklar..

Måste dra nu!

See yaaaaaaaa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0