Carro/Häxan -

Helgen..

Helgen har varit kanonlugn..NOOOT!!
haha..

Fredags: Mikkis kom vid 10 och vinkade glatt i mitt sovrumsfönster..*tro mig, jag var jäääättepigg,not!* Gaspade stort och kikade ut..mycket riktigt, hon stog där ute,i egen hög person.. Sagt och gjort jag gick och öppnade dörren och hon klev in. - Sover du??? -nej, HUR kan du tro det? jag kramar kudden! *lipar*

Det vart fika på fika på cigg på fika... Sen upp till henne och städade innan ungarna kom. Sen drog alla hem te mig för vi skulle grilla.
Tommy och Madde ko oxå och grillade med oss, vi tog ut 2 bord hos mig och massa stolar.. Så det var långbord och grjjer..Skitmysigt.. :P

Efter det drog alla hem och jag gick till soffan och la mig. Där slutade fredagens bravader..

Lördag:

öö... Typ som fredagen fast utan grillningen.

Söndag: Tommy kom med madde i 10 tiden för vi skulle iväg till leklandet och på 5 års kalas.. :D
Där var vi ända tills 3 idag..Sen har vi varit hem lagat mat,städat och vart till lekparken. Sitter nu hos tina och tar igen mig.. Ska kolla på ensam mamma söker.

Sen hem ducha och lägga medde som antagligen kommer att somna av rätt fort eftersom dagen har varit full fart :D

Får se om F kommer i veckan, han slutar 8 på kvällarna så det vore kul om han dök upp..
Ska riinga ett samtal nu och förhoppningsvis blire bra :D

Måste till volvo någon dag och kolla in bilar oxå, se men inte röra. ;)

Väntar och väntar nu... Snart kanske det blir. Vi hoppas på Januari-februari. Så johanna, i april maj kanske du får höra tassar på golvet igen ;)

Jag längtar iaf!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0