Carro/Häxan -

Långhårig igen..

Japp, i Tisdags gjorde Emma en hårförlängning på mig.. Som jag har längtat! Har velat gjort det i över ett år, men alltid är det nått som hindrar..Pengar. Kostar ju nästan 4000 att göra en hos en riktig frisör. Ja, där blir det säkert jättesnyggt, men kasta ut 4 papp på något sånt är inte min prioritet, Så det blev det billigaste alternativet. Men gillar det ändå.

I helgen bär det av till Sälen med Tina! Gud vad underbart skönt att komma bort, om så för en natt.. Men ändå.
Ikväll blir det lugna bananer.. Soffmys a la carro o wille. Amira kommer säkert ligga i ett hörn och drömma..

Är så trött på vissa sk vänner, som sitter på fest och spyr galla över mig. Jag vet att igår blev det mykke sånt. Och jag är väldigt aggresiv just nu mot personer som kallar sig för min vän. Men som inte är mer än ett par falska bekanta. Skitsnacket flödar..
Har bara lust att skriva än det ena än det andra, men lika bra att hålla tyst. Jag behöver inte skriva saker, vet sanningen ändå. Varför ska jag hävda mig och ta ut om saker jag har uppleft och fått höra? Dom får ändå höra av någon, annat.

Jag är så irreterad. Borde verkligen inte lägga ner energi på sånt folk, men vissa saker har man bara lust när man får höra att slå till folk!!

Ryktet går... Och jag kommer nog alldrig få skydda mig.

DU är så låg, snacka om VEM som är OMOGEN!!

Som åker förbi mitt hus dag in och dag ut baraför att visa och kolla om jag har någon hemma hos mig, men siddu där går du bet.
Jag behöver ingen, jag har mig själv och madde, mina vänner och mina djur. Det räcker för mig.
Lekte gjorde man när man var i din ålder..


Suck, börja fatta någongång! JAG vill INTE ha med dig att göra!! Så sluta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0