Carro/Häxan -

Onsdag:)

Idag har jag spenderat dagen med tina, grannen min.. Vi var på stan och gjorde den osäker... Snart har jag det jag vill ha... Imorgon blir det mycket att göra.. Och på lördag blir det ju borlänge:) ska bli kul att träffa killarna igen, och anna såklart:) ska på grill/kräftskiva!! Kan ju bli ett äventyr! Ha ha... Har fått höra saker idag, som jag vill påpeka lite.. Man ska inte prata så mycket skit, för det kommer tillbaka på en dubbelt upp...;) behövs det igentligen snackas skit? En gång otrogen, alltid otrogen! Därför har jag nu raderat folk som inte jag vill ha i mitt liv! Jag känner att träffar man en gång en person som redan börjar snacka skit om en annan, så står man där själv sen och får höra att samma person har sagt saker om dig... Börjar vägen så, så kan den sluta lika illa en dag... Tänk på vad du gör och vad du säger.. Nästa gång kan det vara du som får skit... Nä, dax att ringa ida och berätta den glad nyheten! Vårens nyhet;) behövs det sägas mer... Ni som funderar och tänker, kan fortsätta med det. Tids nog märks det vad som händer i vår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0