Carro/Häxan -

Promenix!!!

Ska nog ta en tur till hälsinggården idag igen med Amira.. Var så skönt att bara gå igår, bara strosa omkring.

Känner mig äntligen fri. Fri från han. Vill verkligen inte dit igen, tänker man eftr så undrar jag ens varför jag tog tillbax han igen..
Tina vet hur det är. Ho vet vad jag har sagt och hon vet vad som e sant och inte. Jag har inte sagt nått om någonting som inte stämmer, varför skulle jag. Att snacka skit om sitt ex är han så bra på så varför skulle jag gra samma sak? Fattar inte varför du inte bara kan växa upp!!

Är hemma os Mikkis nu :D hjälper henne städa lite.. Ska väl hem till mig sen och grilla :D
Tina fick en hel gul påse av mig med leksanker till emelie..Och igår var jag dit med kläder :D
Tur dom kommr till någon nytta..

I vinter hoppas jag verkligen på valpisar :D Det var den stora hemligheten, och för er som trodde att jag var gravid..Jag sa aldrig att jag var det..bara sa att det skulle hända något och att det skulle komma något i vår som jag längtade efter.. Sen vad ni tror och antyder är erat problem,inte mitt!

Tänker inte skaffa kille nu..Känner att jag vill vara ensam nått år eller två. Int ens bara ha sex, känner bara att nu har jag varit utan det i snart en månad och jag har verkligen ingen lust heller..
Bara så skönt att slippa alla sms alla som ringer och allt tjafs!

Vill bara ängna mig åt en person nu, och det är min älskade dotter!
Sen håller jag på med köörkortet oc det tar upp all min tid.
Verkigen det som jag vill ha u och inget annat

nästa år ska jag söka en utbildning. Grävmaskinistförare!!

Ursäkta stavningen men alla dessa tangenter funkar inte så bra på mikkis dator.. hahaha.. :P

Nu ska jag dricka kaffe och sen vet jag inte, ska ju hem sen och göra äppelmog och äppelkaka och äppelmuffins!

Var och pallade äpplen igår hos mormor... fick med mig en hel påse hem.. Så om ni har nått recept på äppelmust..kommentera!!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0