Carro/Häxan -

Älskade ängeln...

Ja, rubriken har sim mening.. Behöver inte skriva mer än så om den.. Fick en fundering igår.. Eller ja, jag har väl funderat på den rätt länge. Men igår blev den mer riktig.. Ska bara smaka på orden ett tag nu.. Och tänka alla för och nackdelar.. Det kommer ju isf bli rätt mycket att hålla reda på.. Får inte göra si och inte heller så.. Lagar och regler att hålla reda på.. Huvva.. Måste som sagt kolla upp mer.. Men då kanske man följer i pappas och farfars fotspår då..typ. Tur man har vanan inne;) å snart fyller man år oxå. Hurra.. Not.. Känner mig gammal nu.. Fan, ett år närmare 30.. Nästa år fyller man jämt.. Ågren igen.. Bara att skriva upp sig på hemmet snart da.. Lika bra, man kan ju missa skiten.. Ha ha. Å vad jag låter positiv nu.. Ha ha.. Men det är jag, lovar;) nä, dax att sova sej lite.. Tina, jag vill inte ha besök i natt!! Inte igen.. Ha ha.. Men skam den som ger sig, ni får igen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0