Carro/Häxan -

Call from Babylon!!!

Den låter rockar fett just nu i mina högtalare..Går varm, Dygnet runt..
Vad är det med låtar som man gillar och spelar sönder?? - haha..
Mår så bra just nu....Haft en toppen vecka. Kan ju bero på umgänget oxå! Garaget i fredags och torsdags.. Sen lunch på china med dom bästa!

Nu tänkte jag söka till en grej som är lite hemligt än så länge..
haha pinsamt om jag bli mä!! haha eller nått!

Ikväll blire filmtajm med mig själv och madde.

Baloo är snart FEM veckor!! FEM, Fattar ni..tiden bara rinner iväg! På tisdag fyller jag jusom 29!! bahh GAMMAL!!!!
huvva hemskt. Är det dax att köpa sej en Rullator mån tro?

Nä....


See ya!

Kommentarer
Postat av: Cattis

GRATTIS Carro på din födelsedag idag:)



Hoppas din dag blir fylld av trevligheter och vädret blir kanoners ^^



kram på're

2010-04-13 @ 01:00:46
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0