Carro/Häxan -

Nämen oj, ursäkta..

Har haft en rejäl blogg torka dom senaste... Hm dagarna? Jo, dagar är det väl.. För det var väl inte veckor sen jag var här? Ne, dagar. Jo, dagar var det nog.. Äh, vem bryr sig.? Nåja, nu är jag iaf här.. Hur länge det nu må vara.. Vad har hänt sen sist då?? Hmm.. Aqvariumet är på plats.. Ordning och klart! Blev jättebra:) hmm... Baloo blir 4 veckor imorgon:) grattis till han! En av dom kaxigaste valparna jag har mött!! Han drar sig inte för nått! Verkligen en hund detta! Han är inte aggresiv, bara envis och kaxig i allmänhet... Ha ha... Får väl se hur han utvecklas.. Skulle bra gärna vilja ha honom till en sak... Han skulle nog passa bra till det. Skydd och sök pratar jag om.. Håller på att kolla runt lite.. Får väl besked sen om hur det kan bli... Kanske det blir armén för oss;) vem vet... Längtar som bara den till sommaren:) åka båt, ligga på en brygga och sola, fiska i någon å... Mmmmm... Me like!! Tills dess, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0