Carro/Häxan -

Söndag..

Har haft en bra dag idag, vaknade av att morfar står och ringer på dörren.. Han ville träffa baloo:) trevligt! Sen gick jag och fixade mig en kopp kaffe på det.. Har varit ute med madde halva dagen i lekparken:) trevligt det oxå. Sen gick vi in te en av grannarna, som bjöd på kaffe:) gott, gott. Ska leka imorgon oxå:) men då med 2 till av maddes vänner.. Bra det. Nu har baloo börjat att äta riktig mat.. Och välling, stora killen nu. Hela 6 veckor snart. Idag träffade han sin pappa för första gången, han var inte så intresserad.. Var mest intressant med pappas matte;). Bytte gardiner oxå, i köket och i vardagsrummet..mamma hade sytt nya till mig. Tack och bock... Imorgon vet jag inte vad som händer, madde på dagis, och jag ska nog göra rent alla fönster:) och göra rent åt sköldpaddorna. Sen vette sjutton vad jag hittar på. Var hos tina i helgen, åkte lite bil oxå. Förra veckan var jag i garaget och var ute och åkte bil med martin. Trevligt!! Blev lite äventyr här och var.. Fyllde ju år oxå.. Men ja, det vet ni väl redan.. Nu ska jag gå och sova! Ska som sagt upp imorgon. God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0