Carro/Häxan -

Torsdag!

Idag är det som vanligt skitväder ute... Mern det hindrar inte mig, För ikväll skall jag på Mary Kay party :D Hos Sara och William.. Det ser jag fram emot.

Sen hoppas jag på att martin kommer, Glömde mina tapetprover i hans bil igår..attans! hahah
Just nu sitter jag uppe hos Tina och snackar lite skit. Ska väl masa mig hem sen och göra nått vettigt. Meeen just nu öörkar jag inte.
Har lagt ut en annons på Baloo nu oxå. (Det tar sig)

Sen i helgen får jag FINbesök!!! Det ser jag fram emot.. Kanske blir en grillkväll på Lördag oxå.. Med några grannar och deras barn..

Någon som vill överta mina Sköldpaddor?? Tveka inte att höra av er...

Nu skall jag vara social här..

Höres!


Föresten, Det går bra nu.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0