Carro/Häxan -

Vaaaken!!

Japp, wille står och galer på att jag skall gå och öppna dörrjäveln te vardagsrummet... Vilket jag inte tänker göra, för jag har öppnat så det ska komma in frisk luft. Och wille har utegångs förbud! Annars har han klippkort hos doktorn... Är fortfarande trött... Blev sent inatt, åkte runt med adde, sen slutade martin, då åkte jag med honom:) sen äta med dom, hem, sova... Japp, så äre.. Idag vet jag inte vad det blir.. Men vi hittar nog alltid på nått äventyr:) hänt rätt mycket dom senaste 2 veckorna... Aja, vänner kommer och går som sagt... Inte mer om det.... Men inte är jag ledsen för det:) alltid kommer det något gott ur det... See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0