Carro/Häxan -

Valborg!

Solen skiner ute och det verkar vara ett kanonväder.. Men hoppas bara det inte börjar regna till kvällen, Har ju en förmåga att göra det på valborg.. :P
Ikväll vet jag inte vad som händer och sker riktigt.. Det märks väl. Blir iafall nyktert.
Har så jeevla ont i halsen bara..Och börjar bli förkyld. Inte ok!

Edward Maya & Vika Jigulina- Stereo Love 

Bästa låten just nu, Den går varm!!!

Nu skall jag hem och städa upp lite, Sätta ihop sängfan jag fick igår av min kära bror.. Och sen blire stan mä tina. Lär köpa ett nytt headset, Baloo käkade på mitt igår...Så nu äre traaasigt!
Som tack för hans hjälp så fick han ett ben igår, nytt halsband och lite smått o gott.. Så ny blänker han! Sånt här bling bling halsband :D Ljusblått och veeeery flott :D



Ikväll blire iallafall party med denna brud.... Meee like!


See YAaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0