Carro/Häxan -

Almo, Siljansnäs!!

Nu är jag hemma hos Tomas i Almo.. Har ju faktiskt bott i denna by halva mitt liv i princip.. Fast det var lååångt innan jag träffade Tomas, Men det är en helt annan historia.

Åkte hit för att just koppla av och hälsa på lite gamla bekanta och vänner som jag har här.. Alla bor ju inte i Falun.. Utan dom är lite utspridda på olika orter i vårat avlånga land. Vissa ser man varje dag, och vissa mer sällan. Sist jag var i just denna by var väl en ca 10 år sen eller nått.. Kanske mer oxå..
Så då är det faktiskt helt i sin ordning att man åker hit och besöker alla igen.

Som det ska vara...



Umgiks med denna babe igår.. Så idag och resten av tiden blire luuugna puckar..

Men nu tänkte jag lämna bloggen och dra ut på ett par bloss, Sen tänkte jag krypa te kojs. För min hjärna har fan lagt av nu för dagen.

Gör som katten och slocknar o vaggat!


Gnatt alla "nissar" därute i Sverige!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0