Carro/Häxan -

banhof.....

Lilla gubben, jag tror mig veta vem du är ;) tror du sitter på banhof... blge eller? jjaja.. whatever..
Idtället för att skriva gammalt kk på min blogg, varför inte bara skriva vem du är ist.. Så löjligt att försöka vara hemlig..När jag ändock har ditt ip nummer...

Nog om dig.


Måndag idag.. Har hunnit varit på lucia på dagis.. beeeeep på tävän nu...

tror på fan att jag har börjat träna.. haha Zuuuumba!! Är ju för fan skitsvårt! steg,carro,kordination!! wtf lixom... jag har ju knappt koll på mitt senilsnöre..

haha....

Det här kan ju bli kul.. humle o dumle gör zooomba på sitt eget lite psykade sätt.. Nästa gång åker persienerna för!!

För ikväll blire dansa till våran musik!

eller ja, försöka!


Lär pyyyysa och hämta madde nu :D seeeeee yaaaaaaa!!

s. funderar på att ta truckkort! ds.

 saaaaaaknaaaaa!!

 lööööve!

GE MIG MIN KROPP TEBAX!!! *jaaaaaaa, på väääääg*


Kommentarer
Postat av: Cattis

ja jag saknar oxå...minnen!!

2010-12-16 @ 03:01:52
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0