Carro/Häxan -

Dag 1 Om mig.

Presentation.

Jag heter då Caroline, Bor i Falun i en 3a men min inneboende Bea, katterna Wilma och Wilmer. Och min dotter Madelene som blir 5 nu i december.. (Bor hos mig varannan vecka).
Har en hund oxå tillsammans med mitt ex Tommy, som heter Amira. Som just nu bor hos tommy och hans tjej.

Jag är arbetslös men söker jobb för fullt. Har utbildat mig till Hästskötare,Billackerare och nu även starta eget kurs. Jag är en pigg och glad 29 åring som har båda fötterna på jorden. Är just nu singel, med saknar verkligen någon att ha vid min sida.

Jag har 2 bröder. Patrik som är 35 år och nicklas som är 20 år. Mamma britt-Marie och pappa Hans-erik. dom bor oxå i falun, Men inte tilsammans. Pappa har hus ute i Hosjö och mamma bor i en lägenhet mitt emot mig. Fast på helgerna bor hon med sin kille i Rättvik.

Min släkt är ifrån Rättvik, och mora. (röjjeråsen-rättvik & Färnäs-Mora).
Vi har sommarstuga i Mora.

Fråga så får ni veta mer.. Har inte direkt koll på vad jag skall skriva om mig igentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0