Carro/Häxan -

Dagens His & Diss!

Dagens hiss: Kaffe hos grannen Natti, och har röjjt hemma med hårdrock i högtalarna!! GREAT!

Dagens diss: Jag har sagt det förut och jag säger det igen KOPPARSTADENS förbannade jävla värme, SOM INTE EXISTERAR!!! Mitt hem är iskallt! Vi går hemma i filtar,kläder med lager på lager systemet. och sover alltid med dubbla täcken och filtar!! Vårat hem är ISKALLT, För kopparstaden ger oss INGEN värme!! och nu har dom även höjt hyran, IGEN..Samma visa år ut och år in.

Så därför skall jag nu ta mig ett KOKhett bad!!! För att åter igen få lite värme i kroppen!

hej då.

Kanske kommer ett kvällsinlägg, om jag inte har frysit ihjäl tills dess.. Brrrrrrrrr....



See yaaaa....

Kommentarer
Postat av: Cattis

Fan Carro. daggs att du kommer ut från garderoben nu (bilden)



men jag håller helt med dej om den jävla äckel kylan i kopparstadens lyor, USCH! inte okey!! jag får sitta med vantar innomhus utan att överdriva för det är så kallt...sen har dem mage att HÖJA hyran...HUR tänker dem!?? MORR! =/

2010-12-06 @ 22:16:36
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh Du är så vacker...

2010-12-07 @ 08:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0