Carro/Häxan -

hittat!

Är uppe hos min kära Natti, hon hade en body lotion som jag blev kär i, Nivea.. Med Bamoo-milk..
Lär komma ihåg att köpa mig en flaska, eller två.. *check!*

Lär väl gå ner och kasta täcket över huvudet snart! Har tydligen vänt på dygnet, igen.
Men så blir det när man har extremt lite att göra. No life??

Men men, har tänkt ut en sak nu...Jag vet ju att man inte ska leta efter en kille, utan att dom kommer när man minst anar det.. Men kan jag vänta?? har jag någonsin kunnat det? NEJ!!
Jag är en sådan människa som ska ha det jag vill ha här och nu. Inte sen. NU!
Har alltid varit så med allt!!


Vill faktiskt inte vara ensam..Det är det ttråkigaste som finns, just nu..
BEHÖVER LÖÖÖÖÖVE!!

Men har insett att Faluns killar är SKIT! känslokalla idioter som tar det dom vill ha, och går vidare, eller till kompisen!
Nu ska vi väl inte lämna några namn....men..
Du får som du vill, jag skiter i det! *ta dagen som den kommer..* Hell no! Den kommer fan inte.. Och inte du heller, med den.


Tjaaa rå!!


Förresten, nu blev det film.
Fast inte med han, för han vill inte. iafall inte med mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0