Carro/Häxan -

Leksand all over the place...

Julafton

Spenderades traditionsenligt hemma hos mormor & morfar. Mat intogs, kalle anka på tv, poker i vanlig ordning på mina order :D (typ det bästa med hela julen..haha)

Just ja, hade mys tema med bea i hennes säng på morgonen... HeHe.. ;)
Sen efter all mat och sånt julklapps fix hemma hos m & m. Sen bar det hemöver och fixa det sista inför resan till Leksand.. Ida och linus skulle komma till 21 och hämta mig, Dom kom 22.30 typ...haha.. Så jag hann nog packa i både det ena och det andra.. typ, Hur mycket kläder som helst. Bea lär nog ha trott att jag skulle vara borta i ett år eller nått i den stilen.. haha.. Lugn bea, Jag kommer hem på Tisdag! Kan ju inte lämna min tjej hu länge som helst heller, ensam hemma, med katterna och alla dom små dammråtterna.. *höhö*

Juldagen:

Vakna upp med affe i idas soffa, gick upp, slängde på kaffe och satte mig och tog en rök.. Sen kom ida och L ner och joinade mig.. Beställde även hem käk, Sen gjorde vi oss i ordning och sen bar det hem till S på feeeeeest!!
Insjön all night looong lixom. Helkul kväll, verkligen. Även jag hann bli lite på pikalurven.. haha.. Och det mina kära vänner ska ni veta, det händer INTE ofta...typ aldrig att jag blir ens i närheten av det eftersom jag aldrig dricker, Tillomed dom på festen undrade om jag hade slagit i huvudet eller så.. Eftersom jag faktiskt drack.. Det mina vänner kommer nog inte att hända igen..Elelr iafall inte på ett braaaa taaag!!

Men jag såg iafall inte ut såhär..

haaahahahaha...

Kom typ hem te hälla igen vid 3 på morgonen..hehe...Då kastade vi oss in i köket och lagade käk :D
Gööööötttaaaans!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0