Carro/Häxan -

Lördag!

Tror jag börjar bli allvarligt Senil!! Tappade bort tejpen idag, Sen pengarna... Allvarligt, Hade inte min röv setat fast, så hade jag fan tappat bort den oxå. (inte för att det skulle göra mig någonting..Men ändå).

Har nu börjat med naturdiet! Hoppas fan jag klarar detta nu, och lyckas klara det hela vägen ner, 7 kg. Det är mitt mål!!

Och ni som tycker att jag inte behöver gå ner, Det är inte ni som ska vara nöjda med min kropp, Det är jag! Och JAG är inte nöjd! JAG vill inte väga 59 kg! Jag vill inte se mig själv i spegeln varje morgon och tycka saker om mig själv som inte är ok. JAg vill kunda se mig själv i spegeln och njuta av det jag ser! Så det så!

Just nu vill jag bara gå i ide. Känner att jag trycker ifrån mig alla människor,känslor och allt... Vet iafall nu varför jag är singel, än.
Jag är kräsen, Så in åt helvete. Jag kräver vissa saker. En person ligger bra till, Eller låg?
Att vara intresserad av en person som är totalt Ointresserad av en på det sättet.. Varför är man så korkad så man "faller" för en person som inte har dessa känslor, varenda jävla gång gör man det!! och varenda gång blir man lika "sårad och besviken!"

Vad fan äre för fel på mig, Enda man får höra jämt och ständigt... Är: du är en helt underbar tjej, Men... du är en aldeles för bra VÄN för att bli kär i!! mmmmmmm, TAAAACK!!

Jag är en helt perfekt tjej, men bara som VÄN. Tyvärr!! Ska man bli mer idiotisk för att få en kille på fall eller? Eller ska man skaffa sig ett par cillisar!?
Bli muskulerad, skaffa hus, bli miljonär, skitsnygg och ha ett fast jobb..?? DÅ kanske man inte blir singel längre, och man blir ett hett byte för killarna! FUCK IT!! FUCK THIS!!


Blev smått irreterad nu!

Varför händer allt skit mig? Orka!

Behöver kramar,mys... Men icke. Finns INGEN kille som ställer upp!!!!!!!!!!!!!
Ovanligt, NEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0