Carro/Häxan -

Nere..

Ibland har man bara sådana hära dagar när man är nere, När man känner att man inte är värd ett skit. En sådan dag har jag idag.. Eller ja, nu på kvällen när madde har åkt. Nu känner man sig inte längre behövd eller älskad. Visst, Vännerna...Men inte på samma sätt som man vill.
Vill bara kura ihop mig i soffan och komma ut till våren...Eller somna in och sova bort hela veckan, iafall som det känns nu. Har inte lust till nått. Vill bara ligga och tycka synd om mig själv.

Jag är bra på att hitta kärlek till andra, Bra på att skaffa jobb till andra.. Bra på att göra saker för och till andra. Men jag då? :(
ibland eller ja, ofta, typ alltid så känns det.. Som om alla ser alla andra tjejer runt omkring mig, alla blir typ intresserade av B och N, Men inte i mig.. Dom ser mig inte, dom hör mig knappt.. Totalt ointressant är jag. visst, som vän. Men aldrig något mer. Att bli sviken om och om igen är inget som tilltalar mig. Men det blir man ju om och om igen,hela tiden.. Orkar inte mer..

Ja, detta inlägg blev ett sk lågt inlägg.. Men bra ändå, får hoppas på att nästa år jag går in så kanske jag har det bättre just denna dag och detta datum.. 5 dec 2011.

Man kan ju alltid hoppas..

Jag vill oxå få kärlek. Äkta kärlek! Som verkligen betyder.

Den dagen är inte idag. Hoppas den kommer snart. Jag förtjänar att vara glad och lycklig.

Skall man behöva flytta från Falun för att få en chans att uppleva det eller???
Eller finns den här?

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0