Carro/Häxan -

Smärta vs Njutning!

Vill sätta mig under nålen igen nu, nu när jag känner denna smärta så känns det som om ingen nål i världen kan vara värre.. Ska ju ha tatuering igen, på underarmen och i nacken och hela ryggen... Sen blir det på hela sidan längs med, till foten från armhålan... Kommer göra in åt helvete ont.. Men det kommer bli snyggt!

Sen är jag nog klar....Eller ja, för ett tag iallafall.

Mår inte så toppen just nu ändå.. Och hittills har jag gjort alla mina tatoos när jag har gått igenom någonting eller när jag går igenom nått.. Just för att glömma för en stund och få ny kraft.
Hatar mitt korta hår by the way... Och inte kan jag göra hårförlängning heller eftersom det är fööör kort. ;(

Känner mig just nu. Fet. Ful, Äcklig.

Som vanligt alltså.. Mitt gamla jag har kommit ifatt mig..

Den enda som hjälper mig igenom detta är min dotter, för jag har ett ansvar genom henne. När hon är hos mig slipper jag tänka, bara göra. :)

Men nu när man är just barnledig, allt kommer ikapp en.

Bara det där med närhet. Mina vänner har någon, B har A, N har L osv... Men jag har ingen, ingen som vill ens se på en film med mig, ingen som vill ses.. Dom vill bara träffa mina vänner,prata med mina vänner, osv. Jag existerar inte länge..Och har aldrig gjort känns det. Precis som vanligt..
Mår fan skit i denna stad.. Vill bara hem....

Hem till snö och lek, Hem till att sitta på toppen av backen och bara njuta av utsikten..Hem till kärlek och värme, Hem till vännerna. Dom som fanns där även när kärleken inte gjorde det.

Jag saknar er: Tomas, Töba, linda, lisa,micke,smul, axel, mats,jessica,lina,emma.. Ni vet vilka ni är.

GÄNGET!!! Som alltid hörde ihop, som alltid var ihop... som gjorde allt ihop!!!

NI fattas mig! Tänker på allt som varit, dag ut och dag in.. Alla minnen, bra som dåliga..

Storöna,hölassen,skoterturerna... och alla idiotiska äventyr som kunde ha slutat i ett totalt kaos..









Livet är inte alltid en dans på Rosor, Alltid är det någon törn som skall sticka en i sidan..



Kommentarer
Postat av: Jessie

Vännen detta låter inte bra stackare, vet att det är lättare sagt än gjort men tiden läker alla sår.

och du är verkligen inte fet och ful...<3

Jag saknar också tiderna då vårat gäng var samlat, och vi hade så jäkla skoj..=)

2010-12-09 @ 22:18:44
URL: http://jessiebettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0