Carro/Häxan -

Tjoooohooooo!!

Skall snart gå över till mamma och hämta tvätten och hämta en sax, Så jag kan klippa Nattis hår! Hon är så långhårig.. Så nu ska hä klippas!!

Sen imorgon blir det till att städa städa städa och tvätta för fulla muggar!! För på Söndag kommer madde hem igen..Då e min barnlediga vecka över! Full fart på måndag med lucia på dagis, Det sista hon får vara med på..För nästa år börjar hon Förskolan till hösten, Då äre slut med dagis!!

jisses vad tiden går fort.. Våran lilla motorcrossbrud!!

Men nu lär jag pysa!

See Yaaaaaa

 hihi Här sitter hon med sina SKIN byxor och försöker starta skotern ute hos pappa...*trögstartad jävla skit polaris!* Ne, tacka  vet jag min gamla articcat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0