Carro/Häxan -

Andra gången gilt!

Kan väl ta det från början så alla förstår.. M har ju varit hos sin pappa hela veckan, vi har varannan vecka. Så hon skulle komma igår, söndag. Men redan på lördags kväll, ringde dom och sa att hon hade fått kramper och ont i magen, så jag åkte med till akuten. Väl där så trodde dom att det var feberkramper och ev att tarmen höll på och dryga sig. Dom trodde det var tunntarmen som gick in i tjocktarmen, men så fick vi åka hem efter ex antal timmar, och alvedon... Lördagen gick och söndag kom, hon kom hem till mig vid 2 tiden.. Vi la oss och vilade, vid 4 tiden vaknade hon, tog temp och hon hade 41 grader i feber. Den hade stigit rejält! Så jag ringde in, och hon blev direkt skickad till akuten.. Vi kom in vid 5 med 40 i feber och Magont. Det visade sig att hennes värden var skyhöga! Undrar varför dom inte såg det i lördags..? Men iallafall, hon hade en kraftig uvi.. Som var på väg upp mot njurarna, antar jag.. Så nu ligger vi här, inlagda på en avd. Får väl se om vi blir här ex antal nätter nudå. Hon ligger med intravinöst i armen.. Inget dropp.. Men ja ni fattar hoppas jag, hon har så att dom inte behöver sticka henne, utan har hela tiden en i armen.. Måste dra nu, väntar på läkaren.. See ya!

Kommentarer
Postat av: Cattis

men fy!!:( stackars lilla madde:( hoppas hon blir bra snart!



ge henne en kram från mej:)



2010-02-24 @ 00:00:26
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0