Carro/Häxan -

Gaaaahh!!!

Jaha, nu vill inte min boxer samarbeta med mig.. "ingen, eller svag signal" står det. Suck! Vill att min inspelningsbara boxer skall dimpa ner i min brevlåda typ NU! Men jag får väl vänta som alla andra.. Jag hatar dock att vänta, inge bra alls på sånt.. I helgen var vi (jag,johan,och adde.) Nere i vadstena hos jenniefer:) saknar henne redan! Vi hade kul som fasen där nere.. Dock inte stort, men jag fick lyssna på hårdrock och träffa lite långhåriga hårdrockare! Ha ha, det var kul. Åkte dit i torsdags och kom hem i söndags... Gissa om jag var trött!! Slocknade på soffan ett antal tusen gånger.. ;) idag kommer min kära katt hem:) saknar han mycket kan jag lova! Amira var ju med oss ner... Hon var så duktig där nere! Hon anpassar sig alltid, när jag är med. Och hon skyddar mig till livet. Vet det nu... Kanske skall ta och diska lite.. Inte för att det är så mycket disk, men jag har ju inget att göra.. Ska ner på öb sen och köpa mig ett par skidskor:) sen skall jag och madde åka:) skriver nog mer ikväll... See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0