Carro/Häxan -

Kollar bara...har jag fått med allt nu..hmm, en trött katt, check! En sovande dotter, check! Och en sovande hund...hallå, vart tog hunden vägen? Letar...letar..jaha, där var hon..framför ögonen mina.. Sovandes! Check!

Nu skall man gå och natta sig själv oxå.. Inte för att jag är jusom så trött da..men..lär väl bli det oxå antar jag.. Kanske borde ta med en kopp the..har för mig att the skall ha någon sömn effekt.. Aja.. Annars kan vi ju alltid lotsas.. Imorgon skall jag städa när m har åkt till pappa sin.. Lär rensa här hemma! Allt behöver ju inte vara inne här, utan kan läggas in i förrådet.. Faktiskt!! Sen på måndag skall jag ringa och boka en tid på djursjukhuset..! Hoppas på snabb tid!! Känner mig helkonstig nu.. Måste köpa en sak på måndag! Aja, det blir nog bra tillslut! Får vi hoppas!! Är fortfarande inte bra. Hostar... Och antar att det blir som förut, att den håller i sig i 2 månader! Kul..not! Men så blir det väl när man fick kikhosta som ungdom, trots att man var vaccinerad mot det! Vad dom inte sa då är att den vacc man fick när vi var små, håller bara i 10 år sen gäller dom inte längre! Kul att veta. Därför fick jag kikhosta som ung. Och därför får jag alltid en släng av det nu som vuxen.. Så fort jag blir sjuk, blir jag sjuk och hostar tills jag får börja på pencelin... Efter 2 månader. När jag då hostar varje morgon och kväll dag som natt, sover inget, och går kraftigt ner i vikt. Aja, det märks väl om samma saker händer nu.. Hittills hostar jag bara. Men mat äter jag dock:) god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0