Carro/Häxan -

Konsten att ligga under ett täcke och kolla på heta muskelsaker på tävän...

Nu ligger vi och glor på en film.. G i joe eller nått sånt hette filmen.. Den är rätt ok.. Men just nu tänker jag på lite större grejer än film... Jag vill ha en karl! En speciell sådan.. Men skall jag vänta på honom så får jag väl vänta en hej evighet! Och det vet jag inte om jag orkar.. Förresten, kan he mig fn på att feffe somnar till filmen idag igen.. Ja, det gjorde han igår.. Som vanligt. Men nog om honom nu. Ni tror nog att jag gillar han. Ja, men bara som vän.. Inget annat. Jag söker någon seriös sak, inget löst.. Men, den rätta kommer väl någongång, hoppas jag. Om jag bara slutar leta och tänka på det, så dyker han nog upp när jag minst anar det. Men jag har blivit så förbannat kräsen. Han skall se ut på ett visst vis, ha vissa kläder och vara på ett visst vis.. Aja, nu skall jag vara social.. Om jag inte somnar då. Madde ligger här och sover.. Katten ligger på soffkanten och gör det han är bäst på, snarkar.. Och amira ligger under bordet.. Och...tja...sover ser det ut som.. Så god natt med er då. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0