Carro/Häxan -

lite nyare pix..








Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite solpuder eller rouge kanske skulle göra helhetsintrycket lite mer.. levande!!! ;P Du är ju likblek kvinna!!!!

2010-02-05 @ 16:18:10
Postat av: Mia (bad kidney)

Fiina bilder Carro.

Och blek eller brun båda är snyggt tycker jag, på olika vis ^^

Synd att folk måste klaga på saker o ting.

2010-02-05 @ 23:42:38
URL: http://badkidney.blogg.se/
Postat av: Cattis

...och som sagt jag gillar när man är blek...jag är juh för fan det själv =p



men jag tycker inte att du är så blek? kunde vart värre...så den som har yttrat sej här kan jag säga:



KOLLA MINA BILDER DÅ, JAG ÄR BLEKARE haha:)



synd folk inte kan stå för sina namn...



Jag tycker dock inte man ska yttra sej om andras utseende så där, alla är vi olika oavsett blek eller brun....



2010-02-08 @ 00:27:47
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0