Carro/Häxan -

Men sug min svettiga hosta!

Ja, ok. Min rubrik för kvällen är väl inte lätt.. Eller speciellt fantasifull, eller oxå är den det. Så det så. Jag undrar om jag kan få ta ur min hosta och kasta den i frysen ett tag.. Kan ta upp den till nästa vinter eller, typ aldrig! Men nehepp, det kan jag inte nej. Tack för den, gör mig bitter bara. Hmpf!! Jag har fasen varit bitter halva kvällen. Inget har gått som jag vill att det ska gå. Typiskt! Bitter... Pms... you name it! Jag har nog allt man kan ha nu. Jag har en dålig dag. Ok??! Vet inte varför men..ja ja.. Skit samma. Antar att jag e stressad, stressad för allt. Men ok. 10 djupa andetag. Nu e jag luuugn... Aja, nästan iaf. Dax att försöka sova, trots att det är söndag kväll natt måndag? God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0