Carro/Häxan -

There is no biz,like zhowbiz.se

Så sant som det är sagt! Jag väljer att tro på det jenniefer har skrivit i sin blogg. Jag har fått sett mycket av det han har skrivit till henne i sms.. Har även pratat med N, och jag har inte fått höra något skitsnack om denna M.. Jag anser att både J och N är reko musikfolk. Och att M sitter på lite för höga hästar än vad denne klarar av;) men men, har man gett sig hän till saker och ting, så lär man även inse att man är en vara och en produkt. När ro helst så kan drömmen ta slut. Varför då gå och kasta sten i glashus? Vill man vara en förebild för folk, så ska man även bete sig som en. Inte snacka över folks huvuden. Ta det face to face! Man eller mus? Du väljer själv! Eller ska jag säga, valde... Mus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0