Carro/Häxan -

Torsdag..zzzzzzz.....

Mhmpf... Men ja e inte bitter... Gårdagen var minst lika rolig som jag trodde den skulle vara.. Dvs, lite mitt emellan dödstråkig och tråkig... Jag lyckades dra mina ben ut, lyckades dock inte hamna i en snödriva längs vägen.. Så det var väl ett hurra för min del:) klarade av att gå runt tisken med amira:) sen när vi skulle gå hemöver, så kom mamma och mötte oss.. Vi skulle ändå upp te willys och handla.. Och hur gick det då? Jo, jag klarar mig en hel jävla dag från att inte slå ner i backen som någon slags padda.. Och det var ju bra. Tills jag kommer till ingången på willys... Där! Av alla förbannade ställen, där när jag precis skall gå in, får jag troligtvis sladd när jag kommer för hårt in i kurvan.. Japp, jag går... Som tur var hann jag få tag i en dörr som höll mig kvar på stående fötter... Men måste ha sett otroligt tokigt ut:) men, bjuder på det då. Äh, pinsamt nog. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0