Carro/Häxan -

1 januari 2010

Japp:) nyår var helt ok.. Amira morrade lite på alla raketer som hon såg i fönstret, sen la hon sig i soffan och somnade! Kul hund lixom!! Tack... Wilmer tog det hela med ro, hade sina stora ögon och satt på sin plats i fönstret och kollade:) madde sov...tills dom smällde nästan utanför oss, då flög hon upp och bara skakade! Gick med henne på toaletten och sen la vi oss i soffan, hon ligger nu så nära mig att jag snart svettas! Vaaarmt... Men vi hann med att säga gott nytt år till varann och sen sa madde, mamma.. Älskar dig!! Där smälte jag! Tur man är hemma.. Har ingen lust alls att lämna mina djur ensamma här! Speciellt inte när dom skjuter så nära... Sånt här gillar jag inte. Raketer och sånt tjafs kan jag lätt vara utan!! Och kallt är det ute oxå, så varför fira nyåret ute när man kan vara inomhus!:) mycket bättre.. Som sagt, nyår var kul när man var 13-25. Nu tycker jag det bara är ett överskattat jippo... Men det är bara vad jag tycker.. Alla är olika.. Men visst, jag är nog lite speciell... Men det bjuder jag på! Vem fan bryr sig igentligen.. Funderar på att baka lite imorgon...men det hinner väl ändras ett par gånger.. Det märks nog. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0