Carro/Häxan -

Äntligen fredag!!

Gårdagen var iskall...som vanligt. Och min lägenhet är iskall! Borde få mindre hyra, eftersom ett rum går inte att vara i! Har fått lov att stänga rummet så inte allt annat fryser. Verkligen inte ok!! Så idag skall det ringas och klaga!! Det är ju inte meningen att man skall behöva ha det så, det drar i alla fönster. Ligger man i soffan så ligger man i direkt drag! Överallt är det så. Adde & feffe lagade mat till oss igår! Gulashsoppa och varm vitlöksbaguett blev det;). Madde hade då det mys..... Hon pratade och sjöng för oss..ha ha, stumpan då. Sen efter vi hade gått och lagt oss så tog feffe in datorn och vi la oss och kollade på film. 2012. Den var bra! Satt som 2 möss och bara kollade, spännande och välgjord! Jag gillade den skarpt! Helt en film i min smak. Vad gillade ni filmen? Bra,dålig? Tell me. Och säg nu inte bra eller dålig, berätta mer. Varför var den så, hade ni förväntat er något av filmen? Vad kunde dom ha gjort annorlunda ex..? Nu skall vi spela memory:) see ya..

Kommentarer
Postat av: Cattis

hej gumms!



jag tyckte att filmen 2012 SÖG svettig rövpung, verkligen en besvikelse så det heter duga, så ÖVERDRIVEN och lååååång, tur jag INTE såg den på bion, då hade jag fan kräft pengarna tillbaxhaha



Men men smaken är som baken:)



ochg gjordem kommer INTE att gå under 2012, läs min blogg om detta, jag skrev för nån natt sen, "tankar i natten" tror jag den bloggen heter!



låter som du o Madde har en hel del kul,mys:)



kram

2010-01-11 @ 03:28:59
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0