Carro/Häxan -

Glad utav bara ett sms!

Fick ett sms nyss som gjorde min kväll!! Blev så glad så jag känner ett lyckorus som samlas i hela min kropp..! Det är såna fina sms som kan göra en dålig dag till en bra dag på bara ett ögonblick! Har matat killarna idag med potatisgratäng,kött och sallad. Sen bakade jag och småbrudarna kakor:) med nonstop i:) det gick hem hos grabbarna grus! Imorgon blir det en lugn hemma kväll med madde. Sen simskola på lördag. Och villafest på kvällen med älsk! Kan bara bli bättre;) i vissa fall.. Nu mäter amira 48 cm;) i omkrets på bakpartiet! Kanonbra, hon har ökat i vikt oxå.. Och wilmer snarkar fortfarande värre än feffe om natten;) ha ha, tokkatt jag har! Tänk att hästen min var likadan då när jag hade han... Tror mina sköldisar är lite förkylda.. Dom nyser!! Ha ha,. Kan sköldpaddor verkligen göra det? Eller är det bara mina som kan det? Jaja, sova nu! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0