Carro/Häxan -

Helg.

Igår blev det filmkväll med linus. Ingen bra film.. Ha ha, både han och jag undrade vad vi hade hittat för skit film. Men ikväll blir det en film på 4an som jag tänker kolla på. Skulle ha gått till hanna ikväll, men känner att jag inte orkar. Vet inte vad det är med mig men jag orkar inte träffa massa folk nu. Vill hellre vara med mina djur, hemma. Saknar madde oxå. Tur hon kommer hem imorgon!! Skall iaf göra en hemsida imorgon som det ser ut nu. Blev ingen igår. Linus glömde sin dator hemma, och min dator har gett upp sitt liv.. Kan bero på att den är typ 10 år gammal oxå..;) ha ha... Känner mig tråkig. Skall smsa jenniefer och hoppas på att hon livar upp mig.. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0