Carro/Häxan -

Helgen.. Gäsp...

Fredagen blev lugn. Lördagen blev mer än lugn, jag låg i sängen praktiskt taget hela dagen pga migrän..var bara ut med amira några gånger sen slockna jag i sängen som ett avdankat batteri... Somnade platt fall! M spenderade sin helg hos farmor & farfar. Söndag, gick upp i rätt skaplig tid. Var ut med amira idag, hennes morrhår såg rätt vita ut, hon hade ett par isbitar till morrhår. Ha ha. Rätt söt var hon:) m hade fina röda kinder;) så söt:). Hon och jag har en lek när vi är ute och promenerar.. Ha ha..gå spring stanna heter den.. Och vi turas om med att bestämma vem som säger gå springa stanna.. Hon skrattar mest hela tiden och tjuter sådär kul.. Ha ha.. Har flyttat in hennes säng till mig.. Ändå kommer hon på natten och myser in sig hos mig.. Så nära som bara hon kan. Sen på morgonen säger hon, oj mamma, jag ligger ju i din säng..hihi.. Jag vill sova hos dig mamma. ;) hihi sötis då! Imorgon skall jag tvätta! Hoppas bara allt hinner torka, men det tror jag. Sen hämta madde på dagis. Hoppas bara det är varmare imorgon!! Kram och godnatt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0