Carro/Häxan -

Med en snarkande katt i soffan, en snarkande dotter,och en kelig amira... Det är nu jag ska vara bläckfisk och klia på katt och hund..samtidigt!

Ja, som ni säkert redan vet så är min katt inte direkt tyst när han ligger och drömmer;) nu har han även börjat att prata i sömnen! Han ligger då och smackar,slickar och små jamar...på sitt eget lilla sätt... Åh nu är det rabhi på tävän.. Och jag ligger här och dregglar ikapp med katten som antagligen äter en fågel i sömnen! Mums... Och idag skulle feffe gå in i duschen.. Omg, dregglade lite då oxå!! När han endast iförd en handduk kommer från till mig,spänner upp sig och säger.. Nu ska jag in och duscha.. Vill damen vara med?;) nu sliter jag mig av mig mina kläder och kastar mig in i badrummet, i hopp om att få mig nått.. Men nej, samma otur jämt!! Vi fick slänga vatten på varann, kasta in shampoo,balsam, och duschcreme över oss.. Sen torka oss i farten, kasta på smink och gelé.. För utanför feffes bil väntade nämligen adde och johan. Vi skulle in och äta lunch ihop. På ribylla... Av alla ställen.. Men hallå! Tack för den televerket...;) hoppas morgondagen lovar bättre mat... För då blir det finbesök till blge. :) party,party... Undrar om det finns något annat på dumburken.. Lets dance verkar inte lika roligt länge... Aja.. See ya!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej,



Jag har lagt upp en ny bloggdesign utlottningen i min blogg nu om du är intresserad.



http://sweetkay.blogg.se/2010/february/vinn-ny-design.html



Kram Linda

2010-02-01 @ 13:51:07
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0