Carro/Häxan -

Musikvideo & en himla massa annat...

Imorgon ska vi spela in en musikvideo i blge med gruppen elov & beny...hoppas på full fart hela dagen och massa skratt;). Sen kommer en hmm gammal vän på besök:) ska bli skitkul!! Längtar massor... Amira är nu parad, 2 gånger blev det som dom satt fast.. Så nu hoppas jag på valpar. Kommer ett par på söndag och skall kolla lite på amira och så ska vi prata lite om dom vill köpa valp från mig:) kul!! Full fart här med andra ord. Därför jag inte bloggat på ett bra tag! Får se om jag skriver imorgon eller om jag skriver nästa vecka ist.. Mycket på g nu:) känns helt underbart att få vara med i denna karusell av allt inom musik mm... Mer än så säger jag inte, just nu... ;) ha en skön kväll.. Själv ska jag in i duschen och värma mig!! Funderade ett tag på att lägga mig i ugnen och basta.. Men entera är jag för stor eller oxå är ugnen för liten;).. Ha ha ha...

Kommentarer
Postat av: kattis

Kul om hon får valpar! Den förra kullen var ju bara fööör underbar! :) Vi håller så smått på och funderar på valp, till våren. Vet bara inte riktigt VAD för ras, inte för stor och inte för liten, (Amira storlek är perfekt) ;) Dock får den heller inte lossa för mycket hår då Andreas är allergisk. Samt inte heller en för dyr hund eftersom jag e hemma på mamma ledighet och det vet ju alla att det knappt kan räknas som inkomst! haha...



Hoppas ni mår bra!

2010-01-17 @ 10:44:12
URL: http://kattislindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0