Carro/Häxan -

Onsdag kväll...

Alltid trevligt att ha feffe här... & ikväll ringde det en person till feffe, Som jag senare fick prata med... Alltså, Vi har så mycket gemensamt och vi babblade på hur länge som helst!!
Nyfunnen VÄN, Helt klart!! Hoppas hon vet det nu att hon SKA komma upp hit!!!

Girltalk heeela helgen.. "the Pink Club" haha... ;) Ellerhur J... :D
Killarna kan slänga sig i väggen..Dom kommer ändå inte få en syl i vädret..haha..

Ikväll gjorde Feffe mat.. :D och jag bakade bullar och en kladdkaka! Han kom redan vid 5 idag :D till min stora glädje.. hihi..
Min lilla Lillebror... ;)

Kan även tala om att jag har inte bara imma på mina fönster, jag har även frost! haha vem pratar om att få skrapa bilrutor..här äre fönsterrutor som gäller..
Köpte 3 nya filmer idag till M. Nalle phu, och sen krambjörnarna.. MYYYS!!
Hon har bara varit helt kramig i dag, min tjej det!!
kramas och pussas.. hihi..

Imorgon skall hon till Dagis.. Första dagen efter jullovet.. hihi..
Hon är nog lite kär min tös ;) I en kille på dagis.. hennes ögon glittrar och tindrar och hon pratar om honom med ett gigantiskt leende.. Såååå SÖT!!!

Men nu skall vi dra täckena över huvudena och gå i ide.. Är askallt ute. Och hoppas feffe får igång bilen imorgon när han ska till jobbet.. Annars kommer jag tycka SYND om honom!
Förkyld är han oxå. Bara jag som klarar mig..haha, peppar peppar!!

See YA!

Kommentarer
Postat av: Cattis

fan va skönt för er båda att ni kan vara så bra vänner som ni är nu efter allt, det gör mej glad för din skulle ska du veta:)



du är värd att ha bra vänner omkring dej!



sött att Madde verkar ha sin 1:a förälskelse hehe:)



nu ska jag hoppa i bingen:)



*go'natt på sej* :)

2010-01-08 @ 03:03:27
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0