Carro/Häxan -

Rent hus, eller menar ren lägenhet!

Idag har jag städat hela min lägenhet, skall även ut i förrådet med 3 kartonger! Sen ikväll skall jag även försöka mig på att göra en hemsida. Med linus som datahjälp! Skall även göra en blogg enbart till amira. En valpblogg i princip.. Hur jag nu skall hinna med allt detta, vet jag tyvärr inte. Men kan marcus göra 100 saker samtidigt, så kan jag! Detta blir en bra erfarenhet!! Amira är gosig nu..mer än vanligt vill jag påstå..;) bra det. Något mer att säga har jag väl inte alls. J var här i helgen;) mycket roligt att träffa henne in real life;) skall hinna med att träffa henne mer! Vi håller redan på att bestämma inför nästa möte! Höhö.. Nä, duschen nu. Sen handla inför ikväll.. Filmafton. See ya soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0