Carro/Häxan -

Svar på tal!

Cattis: låt ingen ful kommentar hindra dig. Du är vacker, vill att du skall inse det! Tycker om dig som fan, även fast vi har en del som vi inte är överens om. Saknar dig gumman och jag tänker som fan på dig skall du veta. Kan förklara för dig när vi ses, hur jag menar med allt och hur jag tänker i vissa fall. Du kommer att förstå. Det gör du alltid. Och jag älskar dig vännen för det! Blir så arg på folk i din blogg som yttrar sig om saker som dom inte har med att göra! Alla har vi drömmar och mål, vi kanske inte alltid når dom, men vi drömmer... Alltid finns det hinder och prövningar att ta sig an.. Men vi lär oss! Anonym: jag dricker inte eller festar pga att jag vill helt enkelt inte. Jag gillar inte att supa mig full som vissa andra gör, jag har roligare utan det. Är väl inne i en vill.inte.ut. Fas nu, känner att jag inte orkar ut längre. Därför är jag hemma ist för att gå ut på krogen, men visst, ibland kan det vara kul att bara gå ut i goda vänners lag och dansa lite. ;) hoppas du förstår..:) men tack för att du undrar och kommenterar. Även fast jag inte godkänner alla kommentarer så betyder det inte att jag inte läser dom. För det gör jag:). Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Cattis

men ojojoj! carro, tack! som fan! vilka ord, vad paff jag blev :) verkligen värmande ord, det berörde, tack så mycket!! det gjorde typ hela min dag bra nu:)



o ja, vi har våra tjaffs, våra saker vi inte är överens om, och ibland stör vi oss som bara den på varandra haha, men det går alltid över ;)

2010-01-06 @ 14:46:43
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0