Carro/Häxan -

Snart redo!

Är snart redo för ett äventyr i rättvik.. Åker dit med gloria och patrik. Vi ska på 60 års kalas:) igår var helt makalöst underbart, hade en riktig tjejdag! Med mat,fika på stan med gänget och massa skratt och tok! En dag som var helt i min smak!! Det var jag,gloria,carro och flinken;) yey! Som sen slutade hemma hos mig med massa tjejsnack och sex snack!! Ha ha ha... Skitkul kväll helt enkelt! Imorgon bär det av till el stockholmo! En vecka på värmdö...;) kommer nog bli supernice! Spendera kvällarna på klippor och standen..me like!! Vi ska grilla,gå naturstig,bio i storstan, shoppa, kolla rockbutiker.. Massa mys,prat och uteliv såklart! Medans jag är där, kommer målare att vara hemma hos mig och tapetresa om hela min lägenhet! Gillas stort!! Men nu lär jag dra om jag ska hinna! Och en sak till, singellivet är det bästa livet just nu! Känns så skönt att bara vara... :) see ya!

Kommentarer
Postat av: cattis

kul med vem ska du dit?;)

2010-08-02 @ 00:17:51
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0