Carro/Häxan -

Tisdag:)

Redan tisdag.. Veckorna går fort nu.... Juli lixom.. Tyckte nyss att det var midsommar.. Men men. Dagen idag har bestått av tvätt,mat,hänga tvätt,diska.. Tvätta ännu mer.. Och så vidare.. Sitter just nu i soffan och lyssnar på ovädret.. Huvva.. Åska är inget jag gillar.. Inte heller när nu lägenheten gick från solsken till totalt mörker! Lär nog tända en lampa eller nått, eller slänga på tvn kanske.. Så man slipper höra när tor slår i sin hammare...:-S ja, jag har lite av en fobi för detta väder.. Gillar det inte!! Nu blir det kvällsmat för mig och madde, sen försöka få henne i säng.. Hörs väl av någonannan gång må hända.. Och nu kom regnet, igen! Yes! Film ikväll då:) för bada i detta väder är något jag inte gör om igen!! See ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0