Carro/Häxan -

12 Juni 2010

Ber om ursäkt att bloggen har haft öken här.. Men jag har inte hunnit och har heller inte haft ork att lägga ner någon slags energi på den..Men lovar, Ändring ska det bli...
Har hänt så förbaskat mycket nu på denna månad att jag inte har hunnit känna efter..

Det blev en kul lasse kryssning, helgen där var det Rockstad Falun. Jobbade hela helgen där..Så jävla roligt så ni anar inte, Bra band och härliga medarbetare..Blev en seriös flummig helg.
Helgen efter det var det ju falu kalaset.. Ja, Det var väl ok. Idag fyller bror feffe år. 25 fyller han..för 4:de gången..*haha* 

Tydligen många som läser min blogg..haha..Är ju i Mora nu, Ja halva min släkt bor här.. Men ändå. Var på "pinnen" igår..En krog här i mora.. Blandning mellan pitchers och engelbrekt.. haha.. Det var nice.. Det kom fram några som sa, Jag läser ju din blogg.. haha..Niiice! Tycker ni ska kommentera mera!! Helt klart.. Så kanske jag lägger ut lite mer skvaller oxå ;) 

Imorgon kommer min älskade dotter hem! saknar henne så förbannat mycket nu.. *Mamma period!* pratade med henne idag och hon sa både det ena o det andra..haha, Sötnosen då. 
Feffe köpte en present åt henne i Fredags! *sweet* 
Så imorgon ska hon få den när jag kommer hem.. 

Men nu ska jag fortsätta med att göra kaffe hemma hos "svärfar"... haha för oss som fattar... ;) 

Grattis till bror feffe på 29!! års dagen!!!   







 Älskar henne! Hon är mitt allt!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du har lagt upp bilder på din dotter, hon är ju så fruktansvärt lik dej! =)

2010-06-12 @ 18:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0