Carro/Häxan -

Älska...

Jag älskar dig..         

Jag må vara flummig,galen och helt väck... Men jag är mig själv..





 

Ser ni likheten... *I know....*

tror ni verkligen att jag bryr mig om NI inte gillar mig?! Jag anser att ni är avensjuka, För att jag VÅGAR vara mig själv. Inte någon jag inte är, Som flera av er...Ni är så falska,har dåligt självförtroende och ni gör ALLT för att andra ska gilla er.. Men dom ska gilla ER,DU,DIG! INTE den NI försöker vara för att platsa!

JAG väljer MINA vänner, Inte tvärom!

Tänk på det nästa gång...

Jag må ha dåligt själförtroende, jag må vara "fet" och icke vältränad... Men, Jag är mig själv...


Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte du o din sk bror haft ihop de? du var väl tokkär i han osv.. Lite konstigt att han kan bli din bror helt plötsligt!

2010-06-12 @ 20:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0