Carro/Häxan -

Mora...

I Fredags åkte jag och Feffe till Mora (hans hem).... Kom dit någongång på eftermiddagen..
Åkte hem till hans pappa och hälsade på, Sen hem till "hans" hus och lämnade av all hans packning..
Sen senare åkte vi ut till vattnäs, Till våran stuga och hälsade på min mormor och morfar, och Rossie (hunden)... Satt där i säkert över en timme och fikade och pratade allt mellan himmel och jord..
Den stugan blir bra i framtiden.. ;)

Sen fick vi lite brottom... Åkte ut till en av hans vänner i Våmhus och hälsade på, samt gick husesyn... Fint där oxå.. Kul att vi har samma smak..haha...
Sen hem till hans pappa igen, Medans feffe åkte hem till mor sin och fixade till sig inför kvällen, så satt jag och babblade med hans papa..haha...
Sen åkte vi ner på "brasseriet" där feffe var...

Kom hem till hans mamma sent på natten...Väntade till vi var klara nere på krogen med städning och prat och allt... haha..Så kul!!!

Lördag:

Vaknade föööör sent...haha halv 2 slog vi upp ögonen, Sen blev det panik...och lite stress, Eftersom Feffe fyllde år och det var massor av saker som skulle göras iordning inför kvällen..
Först fikade med hans mamma och mormor och morfar mfl.. Och hans mamma gjorde VÄRLDENS gooooodaste rabarber paj!!!! Jisses! ska göra den ikväll till mig och feffe för jag fick receptet av henne igår! Tack mamma Inger!!

Fick massa rabarber av hans pappa iår så jag kan göra den nu...
Lördags igen nu da, Blev fest hemme hos Jan och massa härligt folk som kom! Kul!!
Fick bra kontakt med Madde!! hehe...

Och blev lite bebis kär igen oxå... ;)

Sen var vi ut på kvällen men jag säger då det, wasa...*spyr*

Nåja, Pinnen is the shit! *Ellerhur, blge tutten* haha

Söndagen var en riktig bakis dag!
Sen hem, hämta madde och åka hem... Det blev en mysfilm och soffan!!
Härligt!!

Nu ska jag städa och fixa pajen tills ikväll!!

See YA!!!!

Underbar och mysig helg! Mee like!! och våra roadtrips fram och till baka, slår nog allt! haha..Galet och flummigt!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0