Carro/Häxan -

Hej och hå!!

Helgen var minst sagt rolig... Jag dansade med Ylva & madde på bänken inne på lilla dansgolvet..hahja, Ett under att vi höll oss kvar med 10 cm klackar!!

Nu har jag gjort något galet, haha... Eller sattsägas jag och TINA har nu sagt något vi nu måste hålla..

OM det snöar den 13 april så kommer jag och Tina lägga oss i bikini utanför och dricka öl!! VI LOVAR!! krille & Blge "tidning"  kommer då att vara vittne och ta bildbevis!!

Så nu vet ni vad som kommer att ske om det nu snöar.. haha, Och varför gör vi då detta...Jo jag fyller 29 år den dagen.. Nått galet lär man ju hitta på.. Men sntar att hela veckan kommer att bli rätt galen.. OM jag känner mitt gäng rätt..
Sist bleiddee det ticila race..och jag var INTE nykter.. haha..

Jaja, Helgen var bra iafall..

SEE YA!!

Kommentarer
Postat av: Nade

Låter som att du hade jätteskoj! Härligt:D

2010-03-31 @ 17:42:35
URL: http://nades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0