Carro/Häxan -

Hoppas!!

Imorgon ska jag ner på stan och göra en sak som jag hoppas på verkligen jäääääättte-mycket.
Det skulle verkligen vara toppen om det blev så.
Orkar inte ha det såhär mer nu...
Därför väljer jag att göra detta,eller iaf försöka.

Idag har jag varit ut med Amira en sväng... Gick inte så långt, för när hon hade gjort det hon skulle var det racestilen hem igen.. Klart hon vill hem, hon har ju en valp hemma.
Så henne får man nästan dra ut varje dag... Men Men, hon är lika envis som hon alltid har varit.

Baloo mår bra.. Äter och sover...och skiter,pissar lite då och då. Precis som det ska vara!!
Nu har jag satt upp mig på flera forum, och imorgon skall jag även ringa till Ammacentralen. Eftersom amira bara fick en valp, Så kan vi ta emot ytterligare 4-5 valpar.

Tina & emelie var ner på kaffe idag, Sen gick jag med dom upp..Hann sätta mig ner och skicka ett sms, Sen ringer mamma och talar om att hon och mormor sitter nere hos mig och undrar vart jag har tagit vägen!!
ööööö...oki.... (funderade ett tag på HUR dom kom in hemma hos mig...) Tills jag insåg att jag GAV ju faktiskt mamma en nyckel förut.. daaaa.... *känner mig måttligt klyftig ibland!*

Imorgon MÅSTE jag handla en himlans massa...Shampoo,balsam,mat.. mm mm.
Nästa vecka måste jag köpa mer hundfoder.. och hej å hå..nu blev vi fattiga!

Är det någon som vill köpa 2 st vattensköldpaddor?
Jag kan erkänna att jag har tröttnat. & att jag inte kan ha kvar dom om det blir så som jag nu hoppas på..

Har haft migrän idag, Så soffan och jag har umgåts ganska stadigt halva dagen...
Hatar verkligen huvudverk. Men pandodil 1 grammare är min bästa väl. En halv tablett senare brukar det bli bättre... Har bara en migrän tablett kvar.. och den ska man tydligen ta INNAN man känner av att migränen är på väg... Hur i helvete skall man hinna det när man VAKNAR av att huvudet håller på att gå i bitar.. Ska man ta tabletthelvetet i sömnen då hade dom tänkt eller??
NÖTTER!!!!

Den här staden är fan full i nötter...

Blev nog ingen fika imorgon heller... P hade ont i huvet och tydligen hade febern komit tillbaka..
Rumpnisse, hade ju sett fram emot det..
Aja.. Får väl tat en aro dag el..

Hoppas på en lugn natt... Amiras son har en tendens att rymma lite.. & jag är hans gps hem igen till mamma.. Fast just nu undrar jag mest över om någon kan bli min privata gps..
För jag har en tendens att gömma mig själv, allt för ofta.. *höhö*
Hittar tydligen aldrig rätt..

HaHa, Fia, Carro och felicia var hit igår.. Nu fick jag ännu mer koll på att jag är en riktig häxa... haha!!
Känns bra det här... Tydligen skulle jag kraxa till ett visst svar i mobilen oxå när hon ringer... Aja, Får väl jobba på det da.. höhö.

Kännde på mig att det var NÅTT jag hade glömt nu.. neeeedrans skit. Kom på det just..och ja, det var ju mindre bra.. hahah..

Dagens tips. Om ni vill se mig i tv rutan (eller ja, programmen som enbart är basserade på mig..) Så ska ni titta på Cougar Town & på Christine.
Det är jag, 100 %. lika blåst och ensam som Christine, och lika ja... ? som Cougar town.

Programmen måste ha kopierat mig.. För som dom är, så är jag..varje dag. På både gott och ont.. Ser mig själv i varje progam.. :D
Japp, Jag erkännde det!

Men så har jag ju sagt det själv hela tiden oxå..haha, DEt där ÄR ju jaaaag!!

mhm.. *Går och gömmer mig nu*

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0