Carro/Häxan -

I väntans tider...

Först väntade jag på att amira skulle börja löpa.. Sen väntade jag på att hon skulle gå in i höglöp, sen på första parningen.. Sen på andra.. Och nu väntar jag på att hon skall börja föda.. Allt började i höstas då jag kollade så vi fick para henne igen.. Sen blev det en lång väntan.. Vintern kom.. Och rätt var det var så blev det löp,höglöp, och parning! På måndag är det 63 dygn på första parningen. Och på torsdag är det 63 dygn på andra parningen. Så... Nu i veckan blir det nog valpar.. Eftersom dom går mellan 60-63 dygn... Och jag kan berätta att nu har jag superkoll på henne.. ;) längtar så tills allt börjar... Iaf tills hon börjar flämta och gå runt.. För då är allt på g!! Tills dess... See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0