Carro/Häxan -

Jag Rodnar...

Tur wbcam är typ svartvit eller nått... haha..Shit pommes.... Men tur man är söt da..hehe... Och Wille ligger på andra sidan skärmen, Ni anar vad han gör va.... SNARKAR soooom vanligt.. Den lilla tokern..
Shit, trodde jag hade glömt hur man raggade...Men tydlgen inte..hihi....

Fick veta att en kille hade försökt att ragga på mig ett år... Fattar inte varför JAG inte såg det... ?? hmmm...
lite offpist kanske...hmmmmmpppf!!

Känner mig fortfarande flummig... Och idag när jag skulle till dagis med M, Höll jag på att svimma, fick lov att sätta mig som en jävla buffel, i en snödriva och komma tillbax till verkligheten... Madde undrade om jag hade ont i magen, Men förklarade för henne att jag "höll på att somna" ? Ok, Jag är inte den bästa på att förklara saker.. Nåja, fick iafall upp henne i tid... Sen hem och sov... Fick migrän..Som jag har lite ofta nu för tiden. Det är väl inte meningen att jag skall bli 31 helt enkelt.. Suck.

Jag bara KÄNNER att det är nått fel... Men men skall ändå ringa läkaren igen och prata om benen igen.. Tabletterna funkar inte, Det har bara blivit värre och dom gör så att jag mår illa och massa annat.. Parkingson not good!  Eller ja, iafall inte pillerna.. Vill ju inte ta dom heller när jag inte klarar av att äta dom.. Så nu går jag runt och har värk istället... Hela jävla tiden. Och nu har det gått ner i händerna, så har ont i dom nu oxå... Bara fel fel fel... Väntar bara på att nått mer skall hända.. Bara för att!!

Tur man bor nära till allt....


JaJa, Bitter jag är... Eller nej, Jag är fan inte bitter igentligen!

Så det så! Hmpf....


Du är söt, Men det vet du ju redan... ;) Synd bara att vi inte ses så ofta... Men det är ju inte så långt numera... *smile*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0