Carro/Häxan -

Känner det på mig...

Jag känner på mig att snart kommer amira börja... För nu har jag myror i baken.. Ni vet den här känslan att snart händer det något, eller när något är på gång... Men dock har jag redan bäddat valplådan och ställt in den i mitt sovrum. Så jag har full koll om hon skulle börja.. Tror hon har en hane i sig iaf, det sparkar som sjutton där inne.. Och förra gång var samma sak, en hane föddes först:) madde vill oxå att hon skall få nu.. Hon frågar hela tiden, och detta vill hon inte missa! Idag har vi haft fullt upp:) j och z var här.. Kul att mysa med bäbis igen.. Så nu går tankarna varma.. Har fått upp kontakten igen med en killkompis.. Det är jag glad för. Samt en gammal tjej kompis oxå! Skönt.. Men jag är på min vakt.. Fortfarande.. Skall in i duschen nu.. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0